poniedziałek, 28 stycznia 2013

` I'm OK 5


` Mam wrażenie, że to życie wciąż chce, bym stawała na głowie, gdy ledwo trzymam się na nogach .. ` 


` Żygać mi się chce tym waszym ' zobaczysz wszystko się ułoży '. Przecież nic się nie ułoży i wszystko będzie tak jak jest .. ` 


` Kiedyś mu opowiem, jak bardzo go kochałam. Jak bardzo tęskniłam i cierpiałam. Kiedy wieczorami płakałam trzymając w ręku telefon. Jak serce mi pękało kiedy rozmawiał z inną dziewczyną. Jak bardzo bolało kiedy się nie odzywał .. ` 


` Pamiętam każdą wspólnie spędzoną chwilę. A w każdej było coś wspaniałego. Nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć: ta znaczyła więcej niż pozostałe .. ` 


` W jednym momencie mam ochotę napisać do Ciebie, powiedzieć co czuję i jak bardzo za Tobą tęsknię. Ale po chwili, gdy przypomnę sobie, ile razy przez Ciebie płakałam, dochodzę do wniosku, że nie warto .. ` 

/K. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz